In de pers

Het kan nooit kwaad als er over je wordt geschreven... maar het liefst wel in positieve zin!

Hieronder een kort overzicht van de keren dat ik op een of andere manier in het nieuws ben geweest. Dat hoeft overigens niet altijd iets te betekenen, maar het scheelt je wel weer een zoekopdracht in Google (en volgens een professor van Harvard is dat al gauw 7 gram CO2)!

24-01-2012: Golfopinie: Interview met Jeroen Korving, oprichter van Leadingcourses.com

20-12-2011: Emerce: TIGSports investeert in Leadingcourses.com

08-12-2011: Emerce: Column: de verplichting van CPS

12-07-2011: Emerce: Column: Google+ en Facebook maken cookiedebat overbodig

06-07-2011: Twinkle Magazine: Tips voor personalisatie bij retargeting campagnes

23-06-2011: Emerce: Tom Coronel ‘E-commerce man van 2011’ (ik eindig op 19e plek)

18-04-2011: Emerce: Column: Cookie van eigen deeg…

07-03-2011: Emerce: Column: De macht van Google doorbreken? Verhoog je aaibaarheid!

12-11-2010: Telegraaf: Online klanten trekken met gratis bezorging

09-11-2010: Emerce: Column: Mag het ietsje gekker tijdens de feestmaanden?

15-10-2010: Emerce: Landelijke ‘proef’ met gratis verzendingen webwinkels

14-10-2010: Twinkle Magazine: Eerste ‘Dag van de gratis bezorging’ in Nederland

01-10-2010: IMNetworks Magazine editie 4, Gehele productie, eindredactie en project management in handen van Korving Klikt

21-07-2010: Emerce, Column: Mobiel gaat offline retailers helpen!

01-06-2010: IMNetworks Magazine editie 3, Gehele productie, eindredactie en project management in handen van Korving Klikt

24-06-2010: Emerce (offline) en Emerce (online): Meer beeld en emotie bij online winkels (e-commerce over 2 jaar)

23-06-2010: Emerce: Pieter Zwart wint E-commerce 25 (en ik eindig als 24e…)

10-06-2010: De Zaak: Artikel in bijlage van de Zaak over het nieuwe werken (via Seats2Meet)

01-06-2010: E-commerce Magazine: Hoe schoenen je conversie kunnen verbeteren

28-04-2010: Emerce: Jeroen Korving genomineerd voor Emerce E-commerce 25 (meest invloedrijke e-commerce professionals)

28-04-2010: Emerce: Column: Mag het een beetje meer standaard?!

01-04-2010: IMNetworks Magazine editie 2 , Gehele productie, eindredactie en project management in handen van Korving Klikt

17-03-2010: Emerce, Column: Kortingscodes, een zegen of juist niet?

03-12-2009: Emerce, Opinie: Waarom kranten niet zullen uitsterven?

01-11-2009: IMNetworks Magazine editie 1 , Gehele productie, eindredactie en project management in handen van Korving Klikt

21-10-2009: Emerce, Column: Face it, je bent niet geschikt voor Facebook

12-10-2009: Emerce: Prijsvergelijkers beter voor e-commerce dan AdWords (onderzoek uitgevoerd door Korving Klikt)

09-10-2009: Twinkle: Onderzoek: ‘Vergelijkers leveren beste leads’ (onderzoek uitgevoerd door Korving Klikt)

09-09-2009: Emerce, Opinie: Kennen fabrikanten de weg naar het web wel?

24-06-2009: Emerce, Column: Weg met de minderheid!

24-04-2009: Emerce, Column: Hoge bomen…

15-04-2009: Bizz, Hole in one: golfbanenvergelijker slaat een gat in de markt

14-04-2009: Emerce, Nederlandse vergelijker golfbanen gaat Europa in

14-04-2009: Quote, LeadingCourses zoekt beste golfbanen

22-01-2009: Twinkle, Haal meer uit vermeldingen bij vergelijkers

10-10-2008: Emerce, Internetreclame weinig last van crisis

08-09-2008: ZDNet, Ryanair rekent af met prijsvergelijkers op internet

29-04-2008: RethinkingMedia, Drie vragen aan Jeroen Korving

30-10-2007: Telegraaf, Twinkle en Tros Radar, Klantoordeel vergelijkingssites gekleurd

24-10-2007: Emerce en Twinkle, Vergelijk.nl liberaliseert klikprijzen webwinkels

01-08-2007: Emerce, Vergelijk.nl bereidt voor op buitenlandse uitbreiding

22-02-2007: Emerce Update (video), Emerce Update Lead Generation presentatie

09-10-2006: San Accent (pdf) en Creatie, Je kunt alles vergelijken (winnaar San Accent)

06-10-2006: AD en Thuiswinkel, Vergelijk.nl geeft aankoopgarantie

24-02-2006: AD, Babyproducten zijn overal even duur

22-11-2005: Telegraaf en Thuiswinkel, Goedkoop shoppen op internet

21-10-2005: Telegraaf en Thuiswinkel,Vergelijk.nl introduceert prijsvergelijk per sms

29-07-2005: Elsevier, Carrièrestap: Vergelijker

04-07-2002: Computable, Thefactor.e koopt Amsterdams internetbureau

04-07-2002: Hanzevast, Webbouwer TheFactor.E expandeert nog verder

18-06-2002: Nieuwsbank, Webbouwer theFactor.e neemt InForMe over


En hopelijk volgen er nog veel meer publicaties! Dat betekent in ieder geval dat er mensen zijn die het waard hebben gevonden om naar me te luisteren (en het nog op te schrijven ook).


Comments are closed.

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